იდუმალი მყიდველის მეთოდის შესახებ
იდუმალი მყიდველი არის მომსახურების დონის, საქმიანობის, თანამშრომელთა წესიერების, ვაჭრობისა და პროდუქციის ხარისხის გამოცდილი მისტიური კლიენტების მიერ ანონიმური გზით შეფასების აპრობირებული მეთოდი.
პროექტის სარგებელი:
• ამოწმებს და განსაზღვრავს მომსახურების დონეს;
• ხელს უწყობს მომხმარებლის შენარჩუნებას;
• ასწავლის მომსახურე პერსონალს კლიენტის მომსახურების მნიშვნელოვან დეტალებს;
• იძლევა პროდუქციისა და/ან სერვისის მიწოდების მაღალი ხარისხის გარანტიას;
• ახორციელებს შემდგომი განვითარების პროგრამებს;
• ახდენს ფასებისა და ვაჭრობის ურთიერთშეთანხმების აუდიტს;
• იძლევა შედარებითი ანალიზის საშუალებას და ხვეწს მარკეტინგული კვლევის მონაცემებს;
• გამოავლენს გაყიდვების საშუალებებს და დამატებითი ტრეინინგების საჭიროებას;
• განაპირობებს პოზიტიურ ურთიერთობებს მომხმარებელთან;
• გააძლიერებს მომსახურე პერსონალის პატიოსნებას.
ჩვენი ლიცენზია
საქართველოს ხარისხის ფონდი პროექტს ახორციელების ნებისმიერ ბიზნესსა და ორგანიზაციაში, რომელიც საჭიროებს მისი საქმიანობის, პროდუქციის მიწოდებისა და მომსახურების ხარისხის მონიტორინგს:
- ბანკები
- სავაჭრო ქსელები
- სასტუმროები, რესტორნები, კაფეები (HoReCa)
- კინოთეატრები და გასართობი დაწესებულებები
- სატელეფონო სერვისცენტრები
- სახელმწიფო სააგენტოები
- საავადმყოფოები და კლინიკები
- სატრანსპორტო სისტემები
- კავშირგაბმულობა
- რეკრეაციული პარკები
- ფიტნეს/გამაჯანსაღებელი ცენტრები
- მართვის ფირმები
- კურიერული მომსახურება და მრავალი სხვა
ჩვენი მეთოდები
• პირადი კონტაქტი
• სატელეფონო კონტაქტი
• ონლაინ კონტაქტი
• ფარული ვიდეო/აუდიო ჩაწერა
• პერსონალთან ან სხვა კლიენტებთან კონტაქტი
• კონკურენტი კომპანიებისაგან განსხვავებული ან მსგავსი პროდუქციის/სერვისის გამოკვლევის მეთოდი
|