ქარ Eng

იდუმალი მყიდველის მეთოდის შესახებ

იდუმალი მყიდველი არის მომსახურების დონის, საქმიანობის, თანამშრომელთა წესიერების, ვაჭრობისა და პროდუქციის ხარისხის გამოცდილი მისტიური კლიენტების მიერ ანონიმური გზით შეფასების აპრობირებული მეთოდი.
 
პროექტის სარგებელი:

• ამოწმებს და განსაზღვრავს მომსახურების დონეს; 
• ხელს უწყობს მომხმარებლის შენარჩუნებას;
• ასწავლის მომსახურე პერსონალს კლიენტის მომსახურების მნიშვნელოვან დეტალებს; 
• იძლევა პროდუქციისა და/ან სერვისის მიწოდების მაღალი ხარისხის გარანტიას; 
• ახორციელებს შემდგომი განვითარების პროგრამებს;
• ახდენს ფასებისა და ვაჭრობის ურთიერთშეთანხმების აუდიტს;
• იძლევა შედარებითი ანალიზის საშუალებას და ხვეწს მარკეტინგული კვლევის მონაცემებს; 
• გამოავლენს გაყიდვების საშუალებებს და დამატებითი ტრეინინგების საჭიროებას; 
• განაპირობებს პოზიტიურ ურთიერთობებს მომხმარებელთან; 
• გააძლიერებს მომსახურე პერსონალის პატიოსნებას. 

ჩვენი ლიცენზია

საქართველოს ხარისხის ფონდი პროექტს ახორციელების ნებისმიერ ბიზნესსა და ორგანიზაციაში, რომელიც საჭიროებს მისი საქმიანობის, პროდუქციის მიწოდებისა და მომსახურების ხარისხის მონიტორინგს:

  • ბანკები
  • სავაჭრო ქსელები
  • სასტუმროები, რესტორნები, კაფეები (HoReCa)
  • კინოთეატრები და გასართობი დაწესებულებები
  • სატელეფონო სერვისცენტრები
  • სახელმწიფო სააგენტოები
  • საავადმყოფოები და კლინიკები
  • სატრანსპორტო სისტემები
  • კავშირგაბმულობა
  • რეკრეაციული პარკები
  • ფიტნეს/გამაჯანსაღებელი ცენტრები
  • მართვის ფირმები
  • კურიერული მომსახურება და მრავალი სხვა


ჩვენი მეთოდები

• პირადი კონტაქტი
• სატელეფონო კონტაქტი
• ონლაინ კონტაქტი 
• ფარული ვიდეო/აუდიო ჩაწერა
• პერსონალთან ან სხვა კლიენტებთან კონტაქტი
• კონკურენტი კომპანიებისაგან განსხვავებული ან მსგავსი პროდუქციის/სერვისის გამოკვლევის მეთოდი

განაცხადის ფორმა


მთავარი | სიახლეები | პრესა და პუბლიკაციები | გალერეა | კონტაქტი

© ყველა უფლება დაცულია